1erkekkannesiiii Edasnbl 23. Haftadayım hala ilaç kullanıyorum bugün içmedim bkalım bulantılar ne alemde hala aynı olursa tekrar ilaca devam 😢
AzraFarah Edasnbl bende yeni başladı 8.haftadayız,ve sıkıntılı dönem. Şimdi siz 18. hafta dediniz gözün korktu
Morkelebek26 Edasnbl 27deyim canım hala tamamen geçmiş değil prilam kullanıyorum. Gündüzleri o tutuyor diye düşünüyorum çünkü onu kullandığım halde bulantım oluyor 🙈🙊
Yagmurrr98 Edasnbl 20 haftamdayim ilk aylara göre az ama prilami aksattigim zaman kusturmasada bulantı devam ediyor
dmtturan 7+2 deyiz bir hafta çok zorlu geçti ama burada okumuştum bir ilaç aldım sabah akşam bir tane içiyorum misss ama bulantı seviyesi artarsa ne olur bilmiyorum dr da danışmadım 2 hafta sonra kontrol 🫣🤭mide yanması fenaaaa
Edasnbl Busbusu Geçen gün bende aynı duruma düştüm bitmişti ve sürekli kusmaktan bir hal oldum midem bomboş olmasına rağmen acı kusuyordum inanıyorum ki prilam beni rahatlatıyor fazlasıyla gece 2 tane içiyorum
Edasnbl Morkelebek26 evet prilamın büyük etkisi olduğunu düşünüyorum ama ben onu içtiğimde gün boyu rahatım içmediğim zaman çok çok kötüyüm
Edasnbl Yagmurrr98 cidden bulantı kötü bişe Rabbim yardımcımız olsun hayattan zevk dahi alamıyorsun 🥹
Morkelebek26 Edasnbl benim ilk aylarım berbattı hiç birşey fayda etmiyor ve kesmiyordu zofer bile kesmemişti. Şimdi çok şükür bulantım oluyor ama arada geçiyor yada birşey yediğimde sakız çiğnediğimde diniyorr prilam şimdi fayda ediyor çok şükür 🤲🤲🤲
Morkelebek26 Edasnbl kız ama etkisi var mı bilmiyorum da sanmam bence tamamen bünyeyle alakalı bence 🤷