Aysinvebebito ben evde test yaptıktan sonra devlet hastanesine gittim bebek var mı diye, doktor keseyi görmüyorum diye vajinal ultrasonla bakayım dedi içerisinde çevire çevire tahriş oldu,sonra mantar oldum üç hafta kaşıntıdan çektim . Gerek yok zaten zamanla normal ultrasonla gözüküyor o nedenle