Ilk gebeligimde, bilmeden yolculuk yaptım, motora bindim, denizde hircin dalgalarla bogustum, horon teptimki platform topuklarla 3 4 saat durmaksizin o yorgunlukla gece yolculugu yaptim, sigara da içiyordum bu arada, cok yogun bir tempo yasadim, o siralar kullandgim tek folik asitti.. bu yolculuk 7 saat bu arada, ikinci gebeligimde bas donmesiyle acillik oldum donmeler kesilmeyince Mr girdim haa bu arada kan uyusmazligimiz da var eşimle yani cok seyler yasadim, ama RABBIM varya, cok buyuk, onun korudugunu kimssseeleeerrr koruyamaz, Rabbim evlatlarimizi sagsalim kucaklarimiza versin.. şu an 17 haftalik gebeyim