Yahuu çevremde bir sürü hamile görüyorum yok onu yemem yok o zararlı vs bense allaha emanet her şeyi yiyorum.Özellikle sağlıksız şeylerin canımın çekmesi normal mi🤦🏻♀️ Günde bir fincan türk kahvesi tüketin diyo misal benim 2 olduğu oluyor.haftasonları sucuklu bir şeyler yapıyorum eşim yüzünden bende yemek zorunda kalıyorum canım çekiyor sonra da vicdan azabı çekiyorum bebeğim benim yüzümden sağlıksız doğacak diye🫣