Elifaaksoyy Normalde imperial hastanesine gidiyorum doktorum üçret ödememem için ayrıntılı ultrasyonu ktüde yaptırmamı söyledi ? Giden var mı acaba aranızda ?
Hlykrclk Elifaaksoyy ben fakultede çalışıyordum orda yaptırdım .. İstersen özel hocalarda bakıyor. Geç kalmadan randevunu al .🙃
Elifaaksoyy Hlykrclk çok sağol canım hemen randevumu alacağım ama nekadar ücret ödeniyor bilgin var mı acaba?
Hlykrclk Elifaaksoyy yani o değişiyodu hocaya göre o yüzden ne desem yalan olur yüz -yüzellidir en fazla .. normal ücretsiz çekimde yapılıyor tabi hoca dışında.. hayırlı sonçlarınızı alırsınız inşallh🙏