Merhabalar ben 1 ay öncesinde düşük yaptım ve 1 ay sonrasında yani bugün gebelik testi yaptım ve değişik bi çizgi çıktı yarım hayalet çizgi gibiydi ve 10 dk sonrasında silindi çok gözle görülmeyecek bi hal aldı kan testi verdim ama henüz sonucu çıkmadı benimle aynı durumu yaşayan varmı bana yardımcı olur musunuz