Oznurozdemir Normalden sezeryana döndüm maalesef kızlar ama oldu bitti bebeğim yanımda çok tatlı. İnsan gerçekten kendini ağrısını unutuyor birtek onun iyi olmasını düşünüyormuş. Çok değişik bi duygu 🥹 sorularınız varsa alırım
HavvaSonmez03 Oznurozdemir allahım bütün gebelere nasip etsin 🥰 ilk önce Allah analı babalı büyütsün canım ❤️ Niye normalden sezeryana döndü ?
Cileklipizza Oznurozdemir gözün aydın Allah analı babalı büyütmeyi nasip etsin herşey yolundamı? Darısı başımıza inşallah 🤍
enakcs Oznurozdemir birisi daha doğurup doğuramayanlar arasından elendi…🤣 darısı başıma 😍 Allah sağlıkla huzurla büyütmeyi nasip etsin canım ☺️
Oznurozdemir Cileklipizza inşallah canım. Ağrım var işte ayağa kalkarken çok zorlandım. Göğüs ucum da olmadığı için emzirirken çok zorluk çekiyorum.
Oznurozdemir Nazli_1169 açılmam 2 cm de kaldı deli gibi sancı çekmeme rağmen. Suni sancı ile başlamıştık. Meğer bebeğin kordon eline dolanmış aşağı basınç yapamamış kafasını yanlış yere yerleştirmiş. Bu yüzden sancıya rağmen açılamadım. Ve sezeryana dönmek zorunda kaldık ..
SareSumeyra Oznurozdemir aventin silikon göğüs uçları var bende ilk gebeliğimde öyle emzirmiştim sonra yavaş yavaş alıştırmıştım
Cileklipizza Oznurozdemir rabbim yardımcın olsun allah acil şifa versin yavrun ve sen iyiyseniz gerisi zamanla geçicek inşallah🥰🥰😘
Ozcnozge Oznurozdemir bende sezeryan ile doğum yaptım 16 gün önce benimde 2 cm açılmam vardı bebeğimin kalp atışı dayanmadı suni sancıya Allah bir şekilde kolaylığını veriyor☺️ Benimde göğüs ucum yoktu çok zorlandım ilk iki gün e bebekte silikon göğüs ucu çıkarıcı var tavsiye ederim bu arada çok geçmiş olsun sağlıkla büyütün miniğinizi🙏🏻☺️
2gebe Oznurozdemir Endişe etme o acı geçicek bende ilk sezeryanda bitmiyor geçmiyor diye ağlamıştım bitsin diye yalvarmıştım ama inan geçiyor 3 günde toparladım hatta ilk gün neredeyse 80 toparlanmıştım ikinci gün 90…o şekilde bide çarşıda gezmiştim 15 günde eski halime döndüm hiç bir acı kalıcı değil rabbim sabrını veriyor belden mi uyuştun yoksa tümden i uyuttular