Tugba_23 kuzum o haftalarda çok normal bende 23 haftalığım şuan inan o haftalarda yerimden kalkamıyordum ağrılardan dolayı bel bacak kasık ve belden kalçaya inen ağrılar çok oluyor bi düşüğüm var önce çok korkmuştum fakat doktorumla da görüştüm normal dedi inanmadım birkaç doktora daha sordum onlar da normal dediler bebek büyüdüğü için kemiklerin açılıyor