Deletedmom_85 SK 21′iymiş börek yapacaktım şimdi canım çok istedi. Ne olur ki yesem kurumamış da üstelik ağzı kapalı poşette muhafaza etmiştim. Çok kararsızım 😏
1erkekkannesiiii Deletedmom_85 kapalı ve dolapta durursa bisey olmaz bence tadında tuhaflık varsa yemeyin
Tugba_23 Tadına bak ekşime küf yoksa bişey olmaz zannetmem ,bende buzluğa atmıştım 3gün önce onla yaotım
Deletedmom_85 Tugba_23 Yeni gibi sanki tadında farklılık yok yumuşacık yapayım mı ya çok kararsızım 🤦