mihrimahsultan merhaba hamisler. cuma gunu sezeryanim var insallah doktorum persembe sabahi tahliller için cagirdi hangi tahliller yapılıyor acaba?
Pelinnnn mihrimahsultan. Benim sezaryenimde doktor bir hemogram ve kanama ve pıhtılaşma zamanı testi istemişti. Sanırım başka bir sağlık sorunu görülmediyse sizden de bunları isterler.
deletedmom351 Canisi44 Hayır sezaryen doğum haftaları o haftalar arası planlı olduğu İçin bebeğin de gelişimi tamamsa alırlar neden beklenilsin
Gulsunoyku Ben 36+6 da dün kontrole gittim 39.haftada sezeryan olucak dün kah tahlili vermemi istedi 4 tüp kan alındı sonuçlar doktora yansicakmis haftaya kontrolumde öğrenicem nelere bakildigini