Merhaba kızlar
39+1 haftalığız ve sağ kaburgamın altında sanki içten ateş yakmışlar gibi felaket rahatsız edici acı duyuyorum hamileliğin ortalarında vardı zamanla geçmiş gibiydi ama şimdi yine fazlalaştı normalde bebek son haftalarda aşağı iner yukarı baskı yapmaz diye okumuştum benimle aynı şeyi yaşayıp çözüm bulan var mı yada bu normal bir durum mu?