Demets canım ben 19. Haftada detaylı ultrasonda perinatolog kontrolünde sıvının çok az oldugunu öğrendim , aynı cümleyi kurdu bana sen su icmezsen bebek de idrar yapamaz bol su iç dedi en az 4litre, uzun süre 4litre su içtim şuan 3e düşürdüm, hep sınırda gidiyor ama gebelik sonlandırırız vs demedi kimse, hep suyum az sendeki gibi benden su gelmiyor ama bebek az idrar yapıyor ve sıvı az, yeri dar, gebelik sonlandırırız biraz ağır olmuş böyle bir durumda kesinlikle birden fazla doktora gidip görüsmelisin bir tane de yetmez