yaseminbeybisi007 Merhaba güzel anneler ikili tarama testi e nabız da değer normal görünüyor sonuç nasıl oluyor sizce
1erkekkannesiiii yaseminbeybisi007 o değerlerden anlaşılmıyor grafik şeklini almanız lazım doktora görünün onun ekranına yansıyor enabızda görünmez
ilkanneyim06 Benimde değerler normal gözükmüştü sonra doktor da normal bişey yok demişti sağlıklıdır senin bebeğinde🧿