Gultsn35 Kızlar 14+4 üm ara ara yürüyüş yapıyorum bugunki yürüyüş sonrası eve geldiğimden beri kalçamda yani tam popomun üstünde bi ağrı var yürümekte zorlanıyorum. Bu durumu yaşayıp çözüm bulan arkadaşların yardımına ihtiyacım var.
Mysmrt Gultsn35 ben tam 18 haftalığım bir haftadır ben de sağ kalça ağrısından dolayı topallayarak geziyorum doktor randevum haftaya ama araştırdığıma göre çok ayakta durmaktan ve soğuk almaktan kaynaklanıyormuş birkaç gündür yatarken çorap giyiyorum gün içinde belimi sıcak tutuyorum ve çok ayakta kalmamaya çalışıyprum biraz daha rahatladım ağrılar konusunda
Haticee04 Gultsn35 Merhaba bende aynı sorun vardı magnezyum eksikliğinden olduğunu söyledi doktor ilaç verdi
Tubatgn Gultsn35 bende hep var, çok yorulunca, ayakta durunca ve çok fazla yürüyüş yapınca oluyor. Hamilelikten kalçalar genişliyor sebebi ise bu çözümü yok maalesef 🌺🌺
shinemuu Gultsn35 Siyatik ağrısı yapıyor. Magnezyum iyi geliyor. Sade soda içebilirsiniz. Günde iki tane. Tavsiyem beypazarı.
Gultsn35 Mysmrt çok geçmiş olsun bende sıcak su torbası yaptım biraz rahatlattı ama yine var gibi bende haftaya gidicem doktoruma bakalım ne dicek
Gultsn35 Tubatgn bazı arkadaşlar magnezyum eksikliğinden dolayı demişler ama inşallah vardır çözümü yoksa bildiğin topallıyorum yani
Hiranur0158 Bende de kuyruk sokumu ağrısı vardı çok ayakta kalınca ve iş yapınca oluyor doktora söyledim magnezyum eksikliği yapıyor dedi şimdi onu kullaninca eskiye göre çok rahatım ama icmedigim gün duramıyorum ağrıdan sende doktoruna danış kullanmaya başla
Zmraemr Gultsn35 ilk hamileligimde çok yaşadım magnezyum eksikliğinden kaynaklanıyor doktora söylerseniz ilaç verir.Bir de soğuk kompres rahatlatıyor
Gultsn35 Zmraemr çok teşekkür ederim bende sıcak su torbası yaptım ama yarın devam ederse buz kalıbı koyayım madem
Tubatgn Gultsn35 daha bugün kontrolden geldim canım, kanlarıma geçen bakıldı doktora bu şikayeti belirttiğimde magnezyum adına bir açıklama yapmadı. Bende takip ettiğim zaman ayakta fazla durunca bu sorunu yaşadığımı fark ettim.