3MelekAnnesiiii Merhaba guzel annelerim ve anne adaylarim. Benim bi sorunum var. Buyuk tuvaketime cikamiorum neler neler denedim ebe nine tarifleri falan hersey internette yazan ne var ne yok denedim fayda yok zeytinyagi yedim 1 yemek kasigi oda fayda etmedi canim acio. Baska bisey varmi yasayipda faydasini goren lutfen yazsin♥️ Sevgiler Ebru
Nisa3434 3MelekAnnesiiii doğaldan kuru kayısı öneririm ama fayda görmüyorsan benim gibi doktorum duphalac yazmıştı denememişssen bi sor istersen
cimcimemmmm 3MelekAnnesiiii canim bi defa yetmez zeytinyagi. Bagirsaklarin yumusamasi gerekir. Bende ilaçta etki etmedi. Zaten kullandığımiz vitamin ilaçların hepsi bu sorunu yapiykr ve işimizi daha da zorlaştırıyor. Sen saba aksam ic. Sabah aç karnına aksam da uyumadan önce bi kac gun tekrarla yavaş yavaş o bagirsaklardan geçişi yjmusatacak daha rahat çıkacaksın. Bende dikisliyim diye dikkat ediyorum. Ikinacak duruma geliyodum ve ikinmam tehlikeli. Dediğim şekilde uygula şifasını goreceksindir
3MelekAnnesiiii egemomss yok onu denemedim cnm yarin alayim ozaman bide onlari deneyim. Cok tesekkur ederim🥰
3MelekAnnesiiii Nisa3434 burda o ilac varmi bilmiorum doktoruma sormam lazim yarin arayim cok tesekkur ederim 🥰
Tugba_23 Allahım çok zor bunu yaşamak o yüzden sizi çok iyi anlıyorum , Bu durumu yaşadım normal doğum sonrası saatlerce WC’den çıkamadım,duphalac bir kapak içtim saniyede etki etti , o yüzden gönül rahatlığı ilke tavsiye ederim
3MelekAnnesiiii Tugba_23 gercekten cok zor normal dogumdan sonra bile bukadar zorlanmadim inanirmisin. Oturamiorum resmen canim cok acio hic boyle olmamisti bide okadzr cok su icen birim yinede oldu. Yarin arayip doktoruma sorayim burda varsa o ilac yazsin yoksa ona benzer bisey versin vallahi dayanilcak gibi degil😔 tesekkur ederim🥰🥰
3MelekAnnesiiii Baymehal 😆😆 uzum de sansa yok herzaman olan meyve bugun yok evdekiler bosaltmis dolabi. Sabah ilk is kutu kaysi ve uzum almak olcak ve doktoru aramak olcak circir olmam sart artik😆🥰 tesekkur ederim
Baymehal 3MelekAnnesiiii 😂😂 rica ederim kabızlığı ihmal etme ama doktora git dışkı yumuşatıcısı verir ilaç vs basura ilerlemesin diye diyorum 😅🥲
3MelekAnnesiiii Baymehal Allah askina nolursun deme basur deme en cok korktugum sey😫😫😫🤣🤣 ben bi hal caresine bakicam tamam🤣 totim yeteri kadar acio bide basuru cekemem anam bacim
3MelekAnnesiiii cimcimemmmm bugun iki kez ictim olmadi yarin sabah ilk is yine bi kasik alayim aynen ikinmak hem dikislilere hemde hamilelere iyi degil bende ondan korkuyorum ikinmak istemiorum. InsaAllah yardimci olur. Cok tesekkur ederim🥰
Baymehal 3MelekAnnesiiii 😂😂😂 ayy gece gece ne güldüm ya ama şimdi zorlarsan diye diyorum dal kendini dediklermizi yap doktor randevu tarihin gelen kadar o zaman kadar halledemediysen doktor ilaç verir zaten 🤗
cimcimemmmm 3MelekAnnesiiii bi kac gün içerisinde düzene girer. Daha sonra da ara ara içersin 2 gunde bir düzenli hale gelir