Yldzlh Kızlar ya karnımın üst kısmında bazen otururken birden hareket ederken mesela sağa dönme kalkma gibi durumlarda sanki bana sopa değmiş gibi hissediyorum yaşayan var mı bebeği olduğu yer değil daha yukarısı?
Yldzlh Kubrabsyg45 bende bebek olduğunu düşünmüyorum çünkü bebeğimin nerede olduğunu biliyorum bu olay daha yukarı yerde oluyor