Hacer_07 benim ikinci gebelık ılk oğlum oldu şimdi çok şükür kız olcak vala kuzum aynı şekilde bende öyleyim senın gıbı vajinama baskı uyguluyor korkuyorum ama atamalarını yüksepe uzatıyorum o bıraz rahatlatıyor 2 hafta sonra doktor kontrolüne gidecgım son gidişim olur belkı çünkü sesryanım gün alırım muhakkak herseyın hayırlısı olsun inşallah bir an önce sağlıkla bir doğursaydık bu sıcaklar ev iş yemek çocuk derken cok yoruluyorum 🥲🥲🙃