Anne ve bebek sağlığı açısından sonuna kadar normal doğumu savunuyorum ,Lakin bebek nasıl gelmek isterse nasıl sağlıklı olacaksa öyle olması daha uygun,Ben hep Rabbim hayırlısı neyse onu ver dedim karşı komşumla aynı gün doğum yaptık o sezaryen oldu çok rahattı 2.gün iyileşti ben normal yaptım 40 gün kendime gelemedim ☺️☺️Bazı insanlardada tam tersi oluyor alttan kesi çok olabiliyor normalde yA da hiç olmuyor,sezaryen olanlarda bazen 2-3 yıl sızı ağrı oluyor diyor kilo vermesi zor diyor o yüzden 2side zorluğu var cmm