Post açmıştım doğurdum diye şimdi kendime geldim. Kızlar benim hiç belirtim yoktu öncelikle yalancı sancı vs hiç çekmedim alttan muayeneye olmadım öncesinde. Dün gece saat 3 te kalktım baktım adet olmuşum gibi sancım var yatamadım geçemedi. Evde dolandım vs. Sabah namazına yakın duş aldım abdest aldım namaz kıldım. Sonra annemleri aradım. Saat 10 ş kadar evde bekledim hastene yakın diye. Hasteneye geldim doktor ultrasonda baktı dedi aferin çok iyi sancı çekmişsin doğum başlamış. Doğumhane ye aldılar hemen. Ben vajinusmus hastayım çok sık muayene etmediler toplasan 4 kere falandır heralde ama benim için çok zordu. Neyse 5 cm açıkla gitmişim. Sonra sancılarım aşırı artmaya basladı artık beni sezeryana alınndiye bağırdığı mı hatırlıyorum. Doktor dedi kafası gelmiş alamam çatala çıktım ıkın dediler tuvaletini yapar gibi dediklerini yaptım sadece(WC mi de yaptım bu arada ) sonra bi makasla kestiğini hissettim gerisi bende yok. Uyuşturmuşlar hatırlamıyorum. Sonra uyandığımda hersey bitmişti. Yürüyerek çıktım ordan. Dikişlerimin üzerine de oturdum. Şuan sızlama var sadece. Yaşadıklarım benim için çok zordu 10 da yattım 12 40 doğmuş ama baya uzun geldi 😂 ama şuan turp gibiyim hemen ayaklandım. Sanırım normal doğum o an zor sadece 😂 bide ben tuvalete mi yapmışım bebek çıkarken mikrop kapmış biraz yoğun bakımda kaldı ama şuan ikimizde iyiyiz. Yani ben nasıl doğurdum anlamadım hersey bir anda oldu sakın korkmayın tuvaletiniz gelir gibi ıkının her sancıda hemen oluyo hersey. Sormak istediğin ne varsa yanıtlarım. Hepinize hayırlı doğumlar 🌼🥰💐💐💐👼