Ayseaysa 31+1 de doğum yaptım ikiz bebişlerime 1600 doğdular 1400 e kadar düştüler ki sağlıklı olan kilo vermesiymiş zaten bu gün tam 1 aylık oldular kızım 2 kilo 80 gram oğlum 2 kilo 60 gram kızım biraz daha erken çıkıcak muhtemelen 1 haftayı bulur 3 gündür emzirmeye başladım oğlum biraz daha sonra taburcu olucak . Zor bi süreç ama bebekler iyi oldukça bende iyi oldum onlar için çok fazla ağlamadım ağlayamadım sütüm kesilicek yetemiycem diye çok korktum mümkün olduğunca iyi düşünün bol dua edin hayırlısıyla sağlıkla büyür bebeğiniz 🫶🏻