Sevgiiss canım ben de 32. Hafta kontrole gittiğimde doktorum cocugun kafasının 35 hafta ile uyumlu oldugunu söyledi, kilosu da 2300 civarı oldugunu söyledi ama doktorum şunu dedi “kafası çıktıktan sonra zaten dogumunu yapmış sayılıyosun önemli olan 4 kilonun üstünde olmaması” dedi. Eğer için rahat etmeyecekse başka bir hastanede baska bir doktora da muayene olup emin olabilirsin, sezeryan dogum mu senin için yararına yoksa değil mi ona göre yolunu çizer emin davranırsın 😊 cocuk ne kadar geç doğarsa (ki her şey yolunda giderse) o kadar iyi olur bebegin için.