Kızlar merhaba. Ben haftalardır devlet hastanesinde takipliyim, ne kalp atışı dinletiyorlar ne ekranı size çeviriyorlar ki bebeğinizi göresiniz. İyi olduğunu öğrenip evinize dönüyorsunuz şükrederek. Annem beni Özele göstermek istiyor ne zamandır, gitmişken kalacağım zamana denk getireyim dedim. Haftaya persembe diye anlaştık ama bebek 15. Haftada olacak. Genelde farklı farklı cihazlarda da olsa gelişimi 1 hafta civarı önde çıkıyor. 16. Haftalik gözükebilir yani. Merak ettiğim şu, persembe cinsiyet görebilir miyiz sizce? 15-16 hafta bunun icin uygun mu? Şimdiden teşekkür ederim 🙏🏻