Aselnisa_16 merhaba ne yaptiniz bende kemal koroglu ve tugberk guclu ye gittim. Cok kararsizim. Simdide ozel klinik emre uysal a gittim ama anlasmali oldgu hastane aci badem en az 36bin diyorlar doguma.. ama emre uysal muhteşemdi. Neyse doruk bana cok yakin diye istiyorum ama sezeryan olcagim icin korkuyorum, ilgi alaka uyusturma yada iste hasta korkuyorsa ilgileniyorlar mi cidden filan cok korkuyorum korkudan her ay farkli doktora gidiyorum😔