Centrum bende 180 ile ameliyata girdim el ayak yüz aşırı derecede şişti benm ne soguk su ne başka bişey fayda etmedi şişliklerime bu şişlikle 1 ay yaşadım bilmiyordum cahildim herkes normal oldugunu söylüyordu tansiyonu takip etmeye başlayınca idrarda yüksek miktarda protein kaçagı çıktı hastanedeyken 180 tansiyon olunca ciger geliştirici vurup 12 saat sonra doguma aldılar 27 haftalıktı bebegim 800 gram 3 ay kuvezde kaldı tabi zor günler doktorlar çok acımazsız bebegin sürekli yaşamacını umutlanmayın diye sürekli söylüyorlardı ama ben pek umursamıyodum açıkcası bol bol süt sagdım sürekli sütümü verdirdim işk 3 ay orda kaldı 2 ay yogun bakım 1 ay yenidogan bakım da kaldı 2,5 kg da hastaneden çıkışı yapıldı sonrasında düzenli heray almaso gerekn kg sunu aldo bi sağlık sorunuda olmadı çok şükür inşallah siiznkide öyle olur başta kendiniz inanın sağ salim kavuşun inin