GamzeeeAkkurttt Bana doktorum kullanabilirsin demişti baş ağrısı vs. Olduğunda. ama tavsiyem çok mecbur kalmadıkça kullanma doktorlar da aynısını söylüyor. Ben çok mecbur kalmadıkça kullanmadım. Genelde de ilaç kullanan biri değildim ama şimdi gebelikten ötürü bitki çayları kullanamadığımız için parol da son radde gelene kadar kullanmak istemedim . Ama sen yine de doktoruna danışmadan birşey kullanma. Doktor zaten sadece parol öneriyor