Kızlar merhaba,
Ben bugün son kez ağdaya gittim önümüzdeki perşembe doğuma giricem nasipse ve ilk defa canım çok yandı bunu tabiki şu an bütün vücudumun hassas oluşuna bağladım. Hemen hemen saat 3ten beridir acayip bi halim var sancı desem sancı değil böyle hafif hafif işliyor beni ve bebek sürekli kasılıyor kendini sağa ya da sola bi dayıyor 2 dakika bana nefes aldırmıyor sonra salıyor üzerinden çok geçmiyor yine aynısı. Ben bu durumu ağda da canımın çok yanmasına bağladım ama bu kadar kasılma da bir yandan tuhafıma gidiyor ama yarın doğum öncesi son kontrolüm olduğu içinde yarına kadar beklerim diye evham yapmıyorum çünkü eşim çok panik. Ne yapmalıyım bir akıl verir misiniz?