dmtturan yani birinci gebeligimde bakarak söylüyorum bu daha net çıktı. Çok büyük değil tabiki ama benim birinci hamileliğimde doğuma giderken bile karnım okadar yoktu. Bunda eşim bile fark ediyo evet karnın çıkmış baya diye kilo ile olduğunu dusunmuyorum çünkü ben 171 boy kilo 72yim dün hastahanede tarttilar 71 70 arasiyim oyuzden kilo ile ilgili bir sorunum yok🤷🏻♀️😅