bsradyc Bebeğimin kalbinde parlaklık oldugunu söylediler çok ciddi bişey değil kendiliğinden geçer dediler ama perinatoloji takip etmeye başladı fetal eko vs bisürü sey yapıldı endiseleniyorum tam olarak ne oldıgunu da anlatmıyorlar böyle bişey yaşayan var mı
Frida099 bsradyc bir arkadaşım yaşadı,“tek başına bir şey ifade etmez,ama kalbinde parlaklık var” dediler, bebisi gayet sağlıklı doğdu, hiçbir problemi yok, içinizi ferah tutun 😌
nilay1702 Bana da deraylı ultrasonda 22. Haftada kalbinde parlaklık var demişlerdi çok korkmuştum. Kendi doktorum bunun bir şey ifade etmediğini her şeyin normal olduğunu 28. Haftada kendiliğinden kaybolucağını söylemişti ve kendiliğinden kayboldu tam 28. Haftada şimdi 35+6yız hiç bir şey yok çok şükür 🙏🏻 Başka bir belirti yoksa korkma sağ salim kucağımıza alalım inşallah
bsradyc nilay1702 ben şuan 30. Haftadayım henüz bi kaybolma oldugunu söylemediler insallah bizimde sizin gibi kaybolur tesekkür ederim