Pelinsu Brnrky amin inşallah bende 32.haftamda 2 doz oldum ertesi gün aynı saatte 2 doz daha oldum inşallah sizin gibi geçer benim bebislerde kuveze girmezler 😊
Mavil Brnrky canım benimde erken doğum riski var 35 haftalığız ama normal Doğum da bi sıkıntı olur mu acaba erken doğum