Kızlar 14+1 haftadayız . Daha önce hiç kanamam lekelenmem olmadı . Bugn lavabodan sonra kahverengi leke farkettim peçetede . Bir sonraki lavaboya cıktığımda da baya koyu kırmızı renkte cok az bi leke gördüm . Acile gittim . Bebek gayet iyi . Serviks uzunluğudq iyi dedi . Alt muayenedede kanama görünmüyor dedi . Başına gelen varmı böyle bişe ?