Kızlar bugün 13 hastalığım ve doktora gittim doktora cinsiyetini sordum çünkü kocam içten içe erkek istiyor. Ve bunu aşırı kendine stres yaptı garip bir şekilde. Doktora sorduğumda hatta bana da gösterdi ayakları V şeklindeydi henüz erken ama dedi doktor bacak arasında birsey gözükmüyor dedi kız olma ihtimali var dedi sizce kız mıdır? Hani sanırım doktorun demek istediği erkek olsaydı arasında gozukecegi anlamına mı geldi anlamadım. Eşime de daha belli değil dedim. Stresten heryerimde sivilce çıktı.