Kızlar yarın itibaren 28 haftaya giriyoruz. Erken doğum tehlikemiz var. Özellikle son 3 haftadır yoğun ağrı sancı olduğu için yakın takipteyiz . 3 gün önce 1 gün hastanede kaldım su gibi akıntım olmuştu muane ile sıvı örneği alınarak test yapılmıştı. Çok şükür gelen suyum değilmiş. Fakat o günden sonra ağrılarım çok arttı. Dün gece hiç uyuyamadım bugun gün içerisinde de sürekli idrar sonrası peçete de turuncu lekeler görmeye başladım doktorum sabaha kadar takip edin yoğunlaşırsa gelin dedi ama panikledim haliyle turuncu leke nedir yaşayan varmı 🥺