Sumeyyeabdi Yavuz123 ya inşallah gebelik vardır canim 15 gün uzun bir gecikme çünkü belirti falan var mi hiç
Yavuz123 Sumeyyeabdi mide bulantısı var kuzum geceleri birde çok akıntım geliyor yüzümdede çok acayip sivilce çıkmazdı tarla oldu resmen
sedahsrky Yavuz123 mide bulantısı için çok erken hormonlar yükselince mide bulantısı yapar. zaten çok gecikmiş test yapsan varsa çıkar böyle düşünüp strese giriyorsun
Sumeyyeabdi Yavuz123 ya kan ver bnce canim yada gebelik testi yap evde nasil dayandın inşallah mevsimsel değil-dir bndede göğüs hassasiyeti bide arada adet olacak misim gibi agri olurdu
Melismelo Benim 20 gün gecikmişdi ama strestenmiş hamile değildim malesef ve 5gün öncede değeriniz düşükmüş bilemedim inşAllah hamilesinizr☺️
dmtturan Bende adet olma hissi vardı çok az göğüs hassasiyeti hayatım da hiç 28 günü aşmamıştım o yüzden 29. Gün erken gebelik testi yaptım belli oldu
Yavuz123 Göğüs hassasiyeti bendede var bazen aadet oldum sanıyorum biyerde otururken akıntım geliyor heh diyorum bu sefer oldum lavaboya gidiyorum ama yok kasık ağrılarımda oluyor arada