Emelikra Kızlar 16 haftalık gebeyim. Kahverengi lekem geliyor. Plesanta aşagıda olduğu icin oluyor dedi erken doğum. Kan kaybından benim zarar görmem gibi birçok şey sıraladı doktorum. Sizde aranızda yaşayan var mı
tazebiranne_hg04 Emelikra aynı haftada yaşadım yoğun kanamam oldu doktor ayakta bile gezme dedi rahim büyüdükçe düzeldi bu durum az sabır hepsi geçecek
Muallimme Emelikra bende aynı haftada yasadim benim cok kanamam vardi hastane yatmistim simdi 22 haftaligim ve şükür plesanti cikti kanama alanim bitti yatin bol bol
Emelikra tazebiranne_hg04 insallah canım. Çok korkuyorum. 8 yaşında kızım var. Bir de bu bebek arkada bırakıp gitmeyi hiç istemiyorum.
Emelikra Muallimme şükür sizin adınıza çok sevindim insallah bende o şekilde kurtulurum. Zaten sürekli yatıyorum