bebekveannesiii Simgenurg 🙄🙄🙄yahu bişey olup olmadığını anlamıyomusun cidden bunun için post mu açtın 🧐🧐🥴🥴🥴
egeninincisii Simgenurg Biz kaza yaptık. Virajlı bir yolda karşımıza araba çıktı. Bir taraf uçurum diğer taraf tepeydi. Allahtan arkadaşım sağa kırdı da tepeye çarptık. Çok şiddetliydi hem de. Çok şükür bir şey olmadı oğlum şu an 2 yaşında :))
Simgenurg bebekveannesiii plesenta ayrılması falan geldi aklıma evet açtım var mı bi sıkıntı? Battı mı postum acaba hanfendi
bebekveannesiii Simgenurg Ağrın sızın yoksa ne olmasını bekliyosun? Burası ultrason cihazı değilkiiii görelim madem endişen var hastaneye gitmen gerekmez mi? Burdakiler bişey yok dedi diye olmayacak mı? Veya var dediler diye olacak mı?