Dogukoo Kızlar 33+5 im ve karnım hep sert bebiş hep toplanıyo gün içinde yatarken otururken yürürken hep sert canımın yanmasını gectim normal mi bu durum yoksa bi gidip nst cektirmelimiyim
Ebru_cekin06 Dogukoo 😄😄endiselenme 29haftamfayim bnde de var soluma cok toplanıyor açıyorda bazen bi sor doktora yinede
Rumuz123456 Dogukoo ben 23.haftadayım benim de karnım sertleşiyo bi yerde toplanıyo doktora en son sorduğumda normal demişti ama bu doğuma hazırlama olayını görünce içim rahat etmedi yine salı günü randevum var sorucam bi yine
Dogukoo EzgiCafer çok zorlamıyor mu makat geliş mi baş geliş mi birde cinsiyet ne erkekler çok hareketli olur diyolar tecrübesizim bilmiyorum
EzgiCafer Dogukoo geçen ay kontrolde baş aşağıydı şuan bilmiyorm. İlki erkek şimdi kıza hamileyim ikiside çok hareketliler maşallah
Ebru-EY Ben 30+0 . Benimde sağ tarafta toplanma olmaya başladı. Doktor normal dedi. Yalancı sancı dedi. Canını yakar dedi ama ne bilim 😕 kontrol falan etti sıkıntı yokmuş. Normal heralde kızlar
Dogukoo Ebru-EY agrım sancım yok ama sacede toplanıyo karnım patlayacak gibi hep ittiriyo bi şöyle rahatlıyım yatayım demiyo hep bi yerden ittiriyo
Sevda87 Dogukoo kasılma canım bebek kendini doğuma hazırlıyo çok sık oluyosa doktora gitmeni tavsiye ederim
Annecikler Valla bende 33 haftaligim banada oluyor canim yaniyor sonra düzeliyor pazartesi kontrolüm var bakalim