Pnar01 zararı yok kesinlikle. Ama hamilelik döneminde hormonlardan kaynaklı tüylenmeler falan oluyor. Onlara faydası yok geçici tüylenme olduğu için. işlem görülen tüylerde dökülme olmuyor doğumdan sonra. Yani yapılan seanslar aynı ağda misali oluyor etkisi. Doğumdan 6 ay sonra falan başlamanı tavsiye ederim. Hormonlar tam oturdugunda sonucu daha çabuk alırsın.
Biraz uzun oldu ☺️