17papatya Kızlar adetime 4 gün var bu akşam aşırı kaşık ağrımdan dolayı test yaptım ve bu şekilde çıktı ilk yaptığımızda hayalet çizgi dedikleri gibiydi yaklaşık 1 saat sonra bu hale geldi [img]https://i.
Semilk05 17papatya 1 saat geçtikten sonraki testler kabul sayılmıyor canım istersen bi tane daha test al ve sabah ilk idrarınla yap
17papatya Asel_im ilk yaptığımızda vardı hatta ben acaba psikolojik mi acaba diye eşime baktirdim o da dedi çok çok silik var diye yemek yedikten sonra baktık daha da belirginleşmisti