Bir hafta önce doktora gittiğimde bana da plasenta aşağıda dedi, 28. Haftaya kadar çıkmazsa erken doğumla sezeryanla almamız gerekebilir dedi. Ağır kaldırmayı ve ilişkiyi yasakladı. Ben de dikkat ediyorum ama çok da kafama takmıyorum dua ediyorum. Yukarı çıkacaktır daha çok vakit var. Doktorlar neden erkenden böyle şeyler söyleyip hamileyi üzüyorlar hiç anlamıyorum.
ben de 17 haftalık hamileyim bu arada