NigarH Kizlar merhaba. 22 haftalik hamileyim karnimin altinda bir agirlik var sanki. Biraz canim aciyor. Ama sanci gibi degil agir bir sey var gibi. Bu normalmi? Dr yarin aricam🙏🏻😔
dilann22 NigarH bende öyleyim 25. Haftadayım 2 3 haftadır hep baskı hissediyorum ya yürüyemiyorum artık Ağrıda başladı hatta 5 gündür 😔
Yasolinnn dilann22 evet oluyor bende öyleyim, ama bu alt karına doğru olan o sertleşme kasılmaymış ben doktoruma söledim hatta kasılmalarım benim serviks boyumu kısaltmıiş😵💫
Mrvinl Ben de 21+0 aynen bu dediğiniz gibi oldu bugün bi doluluk gibi biraz da ağrım oldu hafif yarın zaten kontrolüm var sıkıntı yoktur heralde
Celiktss 27+1… tuvalete gittiğimde ha gayret kızım çık diyorum artık. O kadar baskı yapıyo ki. Pozisyon baş aşağı bide. Çok da hareketli. Karnımın bi sağı bi solu ağrıyor E büyüdü de artık ondan heralde
Yasolinnn NigarH fitil ve magnezyum verdi, kasılman sancılı olursa diye de bir ilaç verdi ama sancı olursa kullN sadece dedi. Olumsuz konuşmadı ama erken doğum tehlikesi yaratabilir dedi. Ama yat dinlen sadece de demedi bende anlamadım
Edadeniz22 NigarH aynen bende öyle olmuştu büyüdükleri için baskı yapıyormuş yürürken ayağa kalkerken falan hep ağrıyor hala da