gokce66 Kızlar içi pamuklu kalın ama şık lohusa takımları alacağım siteler var mi? Tek tek dükkan gezdim hepsi ince hepsi yazlık 🥺Ocak da doğumum var
Hesramm gokce66 maalesef evet her yerde ince yazlık lohusa takımları var bende baktım da bulamadım en son çare lahana gibi üst üste hırka ,yelek giyineceğiz artık 😁
Bebekveannesii gokce66 bence hastane sıcak çok kalın bir şey de iyi olmaz ki ama kadife 3 ki takımlar oluyor onlarda çok şık
Lizbonn gokce66 Bende ocakta doğum yapacağım ilk oğlumdan kalan takımım var. İnce ama zaten hastanelerde klima oluyor sıcaklık için çokta üşüyeceğinizi sanmam ekstra battaniye hırka vs götürebilirsiniz ☺️
2022bebeki gokce66 Hastaneler sıcak oluyor zaten o yüzden kalin almaya gerek duymadım. Yanima ekstra yelek alicam sadece o da lohusa teri diye bir gerçek varmış 🙈 takim alacaksaniz da sabahlikli modellere bakabilirsiniz
2022bebeki gokce66 Kadife ya da önden düğmeli polar takimlara bakabilirsiniz o zaman. Ya da yanınıza hirka,yelek, polar battaniye takviyesiyle 🐣