PapatiA canım ben 20 gün önce doğum yaptım normal doğum yani çok tazeyim şu anda 😂
Öncelikle, hemen sancın olduğu anda bence doktora gitme ben bir süre evde durdum yani aslında bunu söylemek çok doğru değil ama ben sancım başladığında evde biraz oyalandım sıcak duşa girdim Çömel kalk yaptım ve oraya gittiğimde 4 cmlik bir açıklığım vardı bir de alttan çatı muayenesi bakıldığında bu doktordan doktora değişiyor mesela benim kendi doktorum çatı muayeneme baktığımda hiçbir şey hissetmiyordum yani sinek ısırığı gibiydi ama farklı bir doktor baktığında ben de acı hissettim yani her doktor bir değil, eli hafif olan bir doktor geldiğinde çok daha rahat hissediyorsun kendini normal doğumda evet Ebeler doktorlar sürekli gelip açıklığına bakıyorlar benim toplamda dört kere veya beş kere açıklıgıma bakıldı yani çok kasılman gereken bir durum değil zaten sancıların şiddetli olduğunda emin ol çatı muayenesinin ağrısı sana hiç gözüne gelmiyor sen sadece günün sonunda bebeğini kucağına alacağını ve bebeğini kokusunu düşün emin ol bütün acılar geçiyor. Yine olsa yine normal dogum yaparım🙏🏻