Belki yeri değil ama telaşımı hoş görün 🙏 ilk bebişim olacak inşallah Allahın izniyle 🤲 yarın evlilik yıl dönümümüz ve instagramda paylaşmayı düşünüyorum ultrason görüntüsüyle hamileliğimi paylaşmak istiyorum, ama malesef tek eşimle ben olacağım bizi çekecek birileri yok yani, mecburen eşim beni çekecek ikimizde ancak selfie yapabileceğiz o yüzden biraz poz ve ne yazıp paylaşabilirim diye söz önerisi istiyorum, lütfen linçlemeyin olan var olmayan var gibisinden, bende o süreçten geçtim bebişim hemen olmadı o sırada hamile olanlara ve çocuğu olanlara hiçbir şekilde kötü gözle bakmadım kıskanmadım hepde iyi dilekde bulundum halada öyle Allah isteyen dileyen herkese tez zamanda hayırlı sağlıklı bebek nasip etsin 💚🙏