Dnzdmr92 benimde oluyor canım 32 veya 34 ten beri tam net hatırlamıyorum, o zamanlar erken haftalar olduğu için serumla rahatlatıyorlardı ama benim iki kere çıkıyordu 100e, 36dan sonrasını hep normal gördüler doğuma hazırlıyor kendini dediler doğumu hep yakın gördüler sıklaşırsa gel dediler sıklaştı ama yine bebiş gelmedi 40a giricem nerdeyse 😂 bu arada 10 dk da bir çıkıyor benim