cemreee__ sıkıntı dediğim ilk başta kan birikintisi olmuştu ve galiba ondan kaynaklı da bir türlü adet olamıyordum beta çok yavaş düşüyordu. İlaç kullandım belki onunla olur diye ama olmadı en son doğum kontrol hapı kullandıktan sonra adet gördüm sonra düzene girdi