zygnts Kız ismi düşünmekden helak olduk dile ağır gelmeyen ve anlamı güzel olan islamı açıdanda güzel olabilecek isimler önerebilir misiniz? ❣️❣️
Busenurrr zygnts ilk kızımın adı duru lina şimdi yine bir kıZım olacak onuda inşallah masal mira koymayı düşünüyoruz 🌸
Eldgrn zygnts Asel Ceylin koyacağız biz Asel bal demek cennetteki 3 bal ırmağından birtanesi Ceylin cennet kapısı demek
Busenurrr zygnts Lina kuranda hurma fidesi olarak geçiyor mira da kuran da kendisi ve çevresindekilere yardım eden hayat enerjisi yüksek demek
Karaincii zygnts Yıllardır kızım olursa ismini Hira koyacam derdim. Şimdi 20 haftalık hamileyim ve ismini Defne koyacam inşallah😅
HappyEnd-88 Bende papatyama Lina ismini koyacağım inşallah tek isim düşünüyorum genelde iki isimlerin de ağırlığı oluyormuş çocuklar da öyle diyorlar o yüzden tek isim olsun anlamlı olsun dedim anlamı da güzel gerçekten bakalım inşallah hepimiz hayırla kucağımıza alırız bebişlerimizi♥️❣️