Habis07 Esracim ben 31 im bebek sanki aşagı habire baskı yapıyor kasıklarmdan popoya gerildim davul gbiyim kalkamıyorum hele geceleri
ElifMetehan Esracim valla beyde oyleyim bütün kemiklerim acıyor şikayet etmek gibi olmasın ama😂 yürümek 2 adım at otur oturunca benim kız mideme baskı yapıyor kalk😂
CansuDemir Esracim Üstümden tır geçmiş de yetmemiş bir de geri geri gelip geçmiş gibiyim. 35+3 aynen, her hafta daha bir ağır geliyor kemiklerim.
EdaKnayenkartal Esracim ben 38 haftalık oldum hiç yürüyemıyorum yataktan zor kalkıyorum sağ sol dönemiyorum catı ağrım cok var bacak aram
Zulal09 35+0 olduk bugün uyandım ama hiç halim keyfim yok bugün 🙄 gece tuvalete kalkmaktan yoruluyorum gerçekten 😑 tabi bi taraftanda şükürler olsun kızımız olucak Rabbim yokluklarını göstermesin canları sağolsun 🤷🏼♀️😊
Esracim Zulal09 valla aynen dün hatta akşam 8 gibi agrilarimdan uyudum 10 da bı daha uyandım eşime dedim açım ben çorba felan işittiği. İnan kaşığı kaldırmaya dermanın yok. Bı de gergin gibiyim anlamadim
Esracim CansuDemir ben valla önce gripten suphelendim ama burun akıntısı vs de yok. Aynen yerden yere vurulmuş gibi ağrıyor her yerim
gonulcelen Esracim 36 haftalığım aynı bnm de öyle evde gram iş yapmıyorum nerdeyse bütün gün dinlenmeme rağmen her yerim agrıyor iş yapınca tam beter oluyorum cok erken hatta 5 kilo aldım neden böyleyim anlamıyorum 40 görüp gezenleri görünce imreniyorum valla nazlıyım tmm ama gezmeyi de cok severdim şimdi haftalar geciyor bazen evden çıkmıyorum uyusuk birşey oldum 😪😞😞
mihrimahsultan vallahi su 40 hafta olup gezinenlere imreniyorum bende 38. haftamdayim kendimi ordan buraya atiyorum. sabah 5 gbi kalktim agladim agrilardan. sanki bacaklarimda butun kemiklerim kirilmis gibi nasipse son 5 gunum kaldi
ElifMetehan Millet doğumdan bir gün önce tüm ev temizleyip gidiyorlar ben şimdiden başladım temizliğe oda eşim annem yardım ediyor 2 dakika oturup kalkıyorum. Bizler ağır geçirenlerdeniz galiba kızlar.
CansuDemir ElifMetehan Doğuma 1-2 gün kala vücut kendiliğinden normalden kat kat fazla adrenalin salgıyor, normal doğumda anne için enerji olsun diye.O yüzden o temizlikler ,kat kat merdiven çıkmalar filan olabiliyor.O enerjiyi harcamamak lazım ☺️
ZeyooZ Esracim aynen belden aşağısı kırık gibi tövbe tövbe. Bel kemiklerim leğen kemiklerim sızlıyo resmen bi de ellerimin kemikleri🤦♀️ Magnezyum kullanıyorum doktor daha devam eder ağrılar dedi