Bediha_korcak27 https://resimyukle.io/r/hfcBw8piL7 Tahminlerinizi alayim çok merak ediyorum 3 hafta sonra belli olucak cinsiyeti 🥰
Bediha_korcak27 Misrax Ya gercekten mi 😍😀 o gözüken şey pipisimi acaba ilk hamileliğim hic anlamıyorum
Mrvkdr05 Misrax merhaba bu bacak Buda erkek belirtismi doktor çıkıntıya benzetti ama içimde tuhaf bir his kızım olcak gibi hissediyorum birde siz yorumlarmısnZ 🎀🤷🏼♀️
Gurbetgelini26 Bizde 12 haftalık olduk salı günü doktora gideceğiz cinsiyet için bişey söyler mi sizce çok merak ediyorum
Bediha_korcak27 Gurbetgelini26 12 haftalikken kesin birşey demez bence tahmin edebilir ben 12 haftalıkken cinsiyeti söylemedi