35+0 da doktora gittim herşey normal sancı yok dedi ama 3 gündür bebeğim çok hareketli ve devamlı sertleşiyor karnım kasılma böyle mi oluyor? Kassigimda ağrı oluyor baskı ve bebegimin kafası assagida olduğu için devamlı geriliyor gibi hareket yapıyor ve assagiya baskı uyguluyor acaba yalancı sancı mi bu anlamadım ilk gebelik bu arada ?