13 haftalık gebeyim kızım 28 aylık kendimi ona karşı ihanet etmiş gibi hissediyorum çok sucluyorum kendimi supriz bir gebelik oldu bizim için hormonlardan dolayı mı bilmiyorum kendimi bu konuda çaresiz gibi hissediyorum acaba aynı sevgimi verebilir miyim ikinci bebeğimede çok korkuyorum çok üzgünüm